Schade melden bij Insify

Vervelend dat het even tegenzit. We staan voor je klaar om claims zo snel mogelijk voor je op te lossen. Bel ons over schade

Bob + Jesse

Schade melden voor (de spullen van) je onderneming?

Jesse en Bob staan voor je klaar om je te helpen met claims. Als je onderneming ergens aansprakelijk voor wordt gehouden of bij schade aan de spullen van je onderneming. Neem zo snel contact met ons op en vertel ons wat er is gebeurd. Je krijgt direct je schadebehandelaar persoonlijk aan de lijn. Zo hoef jij maar 1 keer je verhaal te doen.

Contactegegevens Je kunt ons mailen, appen of bellen. Naar claims@insify.nl of +31 (0)20 721 8311.

Bij een cyberincident Bel zo snel mogelijk de speciale 24 uurs alarmlijn van onze partner Hiscox op +31 (0)20 517 0700.

Arbeidsongeschiktheid melden

Meld jouw arbeidsongeschiktheid altijd zo snel mogelijk.

Heb je op of na 1 december 2022 een AOV bij ons afgesloten (heb je een Insify AOV)?

  • Neem dan direct contact met ons op via telefoon: 020 721 8311. Of stuur ons een mailtje naar aovclaims@insify.nl. We nemen in het eerste contact de belangrijkste details van je claim door.

Hierna krijg je een claimbehandelaar aangewezen die beoordeelt wat er is gebeurd. En hoe dit binnen de dekking van je AOV valt. Is er voor de behandeling medische expertise nodig? Dan betrekken we daarvoor een deskundige. We bepalen vervolgens je mate van arbeidsongeschiktheid en op welke uitkering je recht hebt. Tijdens je herstel blijft de claimbehandelaar betrokken. Mocht het bevorderlijk zijn voor je herstel, dan kunnen we je hulp bieden bij het weer aan het werk gaan.

Lees in de veelgestelde vragen hoe je schade kunt melden als je vóór 1 december 2022 je AOV via ons hebt afgesloten.

IFY LP-Claims Image02

Hoe gaat Insify met claims om?

Dit is het moment van de waarheid: een claim indienen bij je verzekeraar. 

Hoe makkelijk het ook is om een verzekering af te sluiten en te betalen, uiteindelijk gaat het maar om één ding. Dat je verzekeraar ook levert wat ze beloofd hebben. 

Lees nu ons interview waarin Insify claimbehandelaar Bob vertelt over zijn passie: mensen helpen met claims. 

Veelgestelde vragen

Hoe meld ik arbeidsongeschiktheid als ik voor 1 december een AOV heb afgesloten?

Stuur hiervoor het schadeaangifteformulier en eventuele aanvullende informatie rechtstreeks aan TAF. Het is belangrijk dat je dit zo snel mogelijk doet en in ieder geval binnen de eigen risicoperiode (wachttijd).

Heb je gekozen voor een wachttijd langer dan drie maanden? Meld je arbeidsongeschiktheid dan in ieder geval binnen drie maanden. Na ontvangst van het schadeaangifteformulier neemt TAF binnen een week contact met je op. Je krijgt een vaste contactpersoon binnen TAF die jouw schademelding behandelt en contact met je onderhoudt zolang je arbeidsongeschikt bent.

TAF is per telefoon bereikbaar op 040 707 38 90 of per e-mail: info@taf.nl.

Wanneer moet ik een claim melden?

Bij een schadeclaim: Direct! Ook als je nog niet zeker weet of iets een claim wordt. Wij kunnen met je mee denken en je raad geven. Zodra het dan een claim wordt, nemen wij het verweer en de communicatie van je over bij een schadeclaim.

Bij arbeidsongeschiktheid: Ook direct :). Zodra we meer weten, kunnen we je bijstaan tijdens je herstel.

Wat betekent juridische hulp bij een schade claim?

Dit houdt in dat op het moment dat je aansprakelijk wordt gesteld, terecht of onterecht, wij je helpen met het beschermen van je bedrijf tegen de claim. We nemen de communicatie over, we zorgen ervoor dat je zelf geen advocaat hoeft in te schakelen en zelf niet je verdediging hoeft te leiden.