Hoe kan ik schade melden?

Vervelend dat het even tegenzit. We staan voor je klaar om dit zo snel mogelijk op te lossen.

Meld schade voor je ondernemingMeld arbeidsongeschiktheid voor jezelf

Meld schade voor je onderneming

In het geval van een aanspraak hebben we een toegewijd team om je te helpen. Neem zo snel mogelijk contact met ons op als er iets is gebeurd! Wij staan voor je klaar.

We helpen je snel verder via claims@insify.nl en telefonisch via +31 (0)88 453 5888.

Is jouw onderneming via Insify ergens anders verzekerd?

Neem in dat geval contact op met Bob.
Bob helpt je snel verder via support@insify.nl en telefonisch via +31 (0)20 888 1089.

Meld arbeidsongeschiktheid voor jezelf

Meld jouw arbeidsongeschiktheid zo snel mogelijk. Stuur hiervoor het schadeaangifteformulier en eventuele aanvullende informatie rechtstreeks aan TAF. Het is belangrijk dat je dit zo snel mogelijk doet en in ieder geval binnen de eigen risicoperiode (wachttijd).

Heb je gekozen voor een wachttijd langer dan drie maanden?

Meld je arbeidsongeschiktheid dan in ieder geval binnen drie maanden. Na ontvangst van het schadeaangifteformulier neemt TAF binnen een week contact met je op. Je krijgt een vaste contactpersoon binnen TAF die jouw schademelding behandelt en contact met je onderhoudt zolang je arbeidsongeschikt bent.

TAF is per telefoon bereikbaar op 040 707 38 90 of per e-mail: info@taf.nl.