30-04-2021 door Koen Thijssen

De meest gestelde vraag over de AOV aan onze klantenservice

Dagelijks wordt onze klantenservice gebeld met vragen over onze goedkope AOV. Ontdek het antwoord op de vraag: "Zijn jullie prijzen echt zo laag?"

Een arbeidsongeschiktheidsverzekering staat bekend als een product dat complex en duur is. Bij Insify worden we dan ook geregeld gebeld met vragen als “Wanneer geeft een AOV dekking?", “Hoe kan ik een AOV het beste aanvragen?” en “Kan ik de premie wel of niet van de belasting aftrekken?” Echter, de meest gestelde vraag verraste ons totaal: Zijn jullie prijzen echt zo laag?”

2mogLPVaPeo9yqSzIoWRB3

Ons antwoord op de vraag: Zijn jullie prijzen echt zo laag?”

Ja! Hoewel het doel van Insify niet is om goedkoop te zijn, maar om eerlijk te zijn. Insify is opgericht omdat we het gevoel hadden dat traditionele verzekeraars niet het beste voor met ons ondernemers hadden, maar vooral met zichzelf. Ons eigen onderzoek naar wat een verzekeraar nu eigenlijk verdient aan de maandelijkse premies, beaamde dit.

Hoe Insify het anders doet?

1. Digitaal met een human touch

Geen onnodige afspraken met tussenpersonen of mensen in chique pakken. Geen stapels formulieren meer uitprinten en invullen. Gewoon een eenvoudig online aanvraagproces dat we voortdurend verbeteren. Dit betekent: a. een goedkopere arbeidsongeschiktheidsverzekering en b. een persoonlijkere ervaring. Ons betrokken team neemt de tijd om jou te helpen wanneer jij dat nodig vindt.

2. Een zo eenvoudig mogelijk aanvraagproces

We kijken kritisch naar elke stap in het aanvraagproces en schrappen alles wat niet absoluut noodzakelijk is. We blijven hier altijd, met jouw feedback, aan werken om het proces van verzekeringen aan te vragen en af te sluiten steeds eenvoudiger te maken.

3. Een betrokken team

We zijn geen zakelijke gigant, dus worden niet vertraagd door ouderwetse processen. Ons gemotiveerde en tech-savvy team van mensen geven om onze klanten (wij stonden ooit ook in jouw schoenen als ondernemer) en streven ernaar om zo snel en effectief mogelijk te werken.

4. Transparant vanaf dag één

We proberen alles zo transparant mogelijk te maken, van dekkingen tot polisvoorwaarden. Dat betekent minder miscommunicatie met klanten, wat ons team tijd bespaart, en jou geld bespaart.

5. Geen absurde bedrijfsbonussen

'Nuff said.

6. Altijd up-to-date

We werken je gegevens proactief bij. Als we bijvoorbeeld zien dat jouw bedrijf van adres is veranderd op Drimble, vragen we of we dat in je polis moeten bijwerken, zodat je altijd correct verzekerd bent. Dit bespaart ons niet echt geld, zelfs een beetje het tegenovergestelde. Maar het maakt ons wel eerlijk en onze klanten gelukkig.

7. Je betaalt een gelijkblijvende, vaste premie

Daardoor betaal je nooit meer voor je verzekering dan afgesproken. Dit bespaart ons ook geen geld, maar maakt het voor jou een stuk makkelijker en eerlijker.

Zoals we al zeiden, ons doel was nooit om de best geprijsde AOV te zijn. Wel de eerlijkste. Tijdens onderhandelingen met ons partnerbedrijf verlaagden we onze premie totdat we vonden dat we een eerlijke prijs konden bieden.

Hopelijk neemt deze blog een deel van je twijfels over onze AOV weg en beantwoordt het de vragen die ons customer service team elke dag krijgen over waarom we eigenlijk zo redelijk geprijsd zijn! Lees meer: AOV vs. broodfonds: wat zijn de verschillen? Wat is de voordeligste AOV voor de bouw? 3 manieren om te besparen op je AOV

Benieuwd naar wat Insify voor jou kan betekenen?