Zakelijke inboedelverzekering: verzeker schade aan je inventaris en goederen
Geïnvesteerd in een kantoor of dure goederen? Voorkom veel kosten bij schade door o.a. brand, inbraak en storm met jouw zakelijke inboedelverzekering. In 2 minuten online geregeld. Dagelijks opzegbaar.
Bekijk onze productvoorwaarden en de verzekeringskaart.

Waarom een inventaris en goederenverzekering bij Insify?
Zelf eenvoudig te regelen In 2 minuten heb jij zelf online je zakelijke inboedelverzekering geregeld. Met een persoonlijke polis in je mail. Zonder advies- en afsluitkosten.
Je verzekering op maat Verzeker alleen de inventaris en goederen die bij jouw onderneming horen. Als webshop wil je niet betalen voor de verzekering van bouwmaterialen.
Heel simpel opzeggen Eén berichtje via WhatsApp en je hebt je verzekering opgezegd. Dat kan dagelijks! Met Insify inventarisverzekering geen lange contracten.
Onze meest gekozen verzekeringen
Arbeidsongeschiktheid (AOV)
Al vanaf €59,- per maandDek je vaste lasten of bescherm tot 85% van je inkomen bij ziekte, ongevallen, zwangerschap of psychische klachten. Geen advies- of afsluitkosten en een stabiele premie. Meer lezen
Bereken je premieBeroepsaansprakelijkheid (BAV)
Al vanaf €35,50 per maandBescherm je tegen financieel verlies en juridische kwesties, inclusief beroepsfouten van werknemers. Meer lezen
Bereken je premieBedrijfsaansprakelijkheid (AVB)
Al vanaf €7,95 per maandDe #1 verzekering voor zzp'ers: dekking bij materiële en fysieke schade aan derden, inclusief fouten van medewerkers en optionele werkgeversaansprakelijkheid. Meer lezen
Bereken je premieInventaris & Goederen
Al vanaf €9,76 per maandBescherm je tegen kosten door brand, inbraak, en storm. Verzekert je inventaris, aanpassingen aan huurpanden, en al je goederen. Meer lezen
Bereken je premie
Iets vergeten? Kan gebeuren!
Je adres vergeten door te geven na een verhuizing? Dat kan gebeuren. Maar als het adres op je polis niet klopt, kan het je bij schade ook veel geld kosten.
Daar is onze slimme adrescheck voor bedacht:
- We houden in de gaten of je bedrijfsadres verandert.
- Jij krijgt van ons een email om dat te bevestigen.
- Klopt het? Dan passen we je polis zo snel mogelijk aan.
Let op: het is wel belangrijk om een adreswijziging altijd aan ons door te geven!
Waarom dit goed nieuws is voor jou:
✔ Geen gedoe met handmatig aanpassen
✔ Minder risico op onverwachte verrassingen bij schade
✔ Zeker van een goede dekking, ook als je iets vergeet
Lees hier hoe een fout ons op dit idee bracht:
